۱۳:۱۶:۲۹ - چهارشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
واریز بسته حمایتی برای جاماندگان
معاون اداری و مالی سازمان تأمین از فرایند مجدد واریز بسته حمایتی برای جاماندگان خبر داد.

به گزارش پرسنا، اردلان، با بیان اینکه شاید در پرداخت”بسته‌های حمایتی” اشتباه کرده باشیم، افزود: با بررسی اعتراضات توسط کارشناسان فرایند مجدد برای افرادی که مشول طرح بسته حمایتی بوده‌ند اما دریافت نداشته‌اند، آغاز می‌شود.

معاون اداری و مالی سازمان تأمین، با اشاره به اعلام زمان ۱۰ روز وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره ثبت معترضین و افرادی که تاکنون بسته حمایتی خود را دریافت نکرده‌اند، گفت: بر اساس اعلام وزارت رفاه، افرادی که مجموع درآمد اعضای خانواری که بیمه‌پرداز سازمان تأمین اجتماعی اند کمتر از ۳ میلیون تومان در ماه است، در صورت دارا بودن شماره تلفن همراه اول، لازم است کد ملی خود را به #۸*۱۴۲* و در صورت دارا بودن شماره همراه ایرانسل و رایتل باید کد ملی خود را به #۸*۱۴۲۰* ارسال کنند.
وی افزود: پس از ثبت اعتراضات در سامانه‌های اشاره شده و البته شماره تماس ۱۴۲۰ ،کارشناسان نسبت به بررسی آنها اقدام می‌کنند و در صورتی که اشتباهی درباره واریز بسته حمایتی صورت گرفته شده است آن را اصلاح خواهیم کرد.
اردلان گفت: مرکز ارتباطات مردمی سازمان تأمین اجتماعی CRM با شماره تماس ۱۴۲۰ کماکان آماده پاسخگویی به مردم در مورد بسته حمایتی دولت بوده همچنین سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۴۲۰ نیز در این خصوص فعال است.
معاون اداری و مالی سازمان تامین اجتماعی افزود: سازمان تامین اجتماعی به تعهدات خود درباره واریز مبلغ بسته حمایتی عمل کرده است.
وی گفت: این سازمان ارقام بسته حمایتی(یک تا ۳ میلیون ریال) به حساب سرپرستان خانوار واریز کرده است و بر اساس لیستی که در اختیار سازمان تامین اجتماعی قرار گرفته است، ۶ میلیون و ۱۵۰ هزار نفر در این بخش بسته حمایتی خود را دریافت کرده‌اند.
اردلان در پاسخ به این پرسش که چرا ارقام بسته‌ های حمایتی بر اساس مصوبه دولت واریز نشده است، افزود: این موضوع صحت ندارد و ما بر اساس مصوبه هیئت وزیران عمل کرده‌ایم و ارقام واریزی بر اساس مصوبه بوده است.
معاون اداری و مالی سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به روش استفاده از اینترنت به‌عنوان یکی دیگر از راه‌های پاسخگویی درباره بسته حمایتی گفت: همچنین برای پاسخگویی سریع‌تر و گسترش کانال‌های ارتباطی، سامانه استعلام وضعیت بسته حمایتی برای سرپرست خانوار در آدرس https://di.tamin.ir/sabadkala در دسترس است.
اردلان افزود: در صورتی که افرادی مشمول طرح بسته حمایتی بوده‌اند اما به هر دلیل ارقام ریالی بسته حمایتی را دریافت نکرده‌اند، مبلغ بسته حمایتی به حساب آنها واریز خواهد شد.
وی گفت: فرایند اعتراضات و ثبت آنها همچنان ادامه دارد و احتمال خطا و اشتباه در همه جا وجود دارد و شاید ما نیز در پرداخت نشدن بسته‌های حمایتی اشتباه کرده باشیم.
porsna

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
فرهنگی
طراحی سایت
طراحی سایتسئوسرویس و تعمیر کولر گازیاجاره ویلا - فروش ویلا - ویلا شمال